Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 41

Thread: Feedback: Jim Lee's Batman 5

Inactive Member Gently's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by The Punisher:

In de lullaby die Scarecrow zingt, wordt waarschijnlijk 'mama' gebruikt, omdat Jason in de Batman Special nr 2 samen met zijn moeder de dood in werd geholpen. Het is dus waarschijnlijk een een hint naar Jason.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dat vermoedde ik nu dus ook maar was er niet zeker van.

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Da Boembaboem:

Ik zie nu (heb net issue 5 gescoord) dat jason HUSH is maar wat doet Harvey dan bij Gordon en waarom huppelt iedereen zo mooi met Jason mee en waarom is Jason niet gewoon dood??
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Voor alle duidelijkheid, ik heb het verhaal nog niet gelezen.

De conclusie dat Jason Todd Hush is, is een voorbarige. Zoals je zelf opmerkt was Jason dood. Een dode kan moeilijk zichzelf in een Lazarus pit laten zakken, dus moet er nog iemand achter zitten.

Daarnaast, is de Jason Todd die we hier zien daadwerkelijk Jason Todd? De stof gevonden van de Lazarus pit leidde naar een pas gebruikte put. Gezien 'Jasons' gedaante moeten er na zijn opstanding enige jaren nog zijn geleefd om zo gegroeid te zijn. De pit is dus voor iemand anders gebruikt.

(sheesh... ik ga maar eens detective worden.. heb inmiddels de politie thuis ook al van aanwijzingen voorzien... [img]wink.gif[/img] )

Die iemand die ik hier continue naar voren breng zal blijken Hush te zijn. (tenzij Hush een vervolg krijgt a la Dark Victory om alles nog gecompliceerder te maken)

<font color="#cc6600" size="1">[ January 28, 2004 04:51 PM: Message edited by: Gently ]</font>

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Even heel kort wat spoilen. Niet te veel, dus lees gerust door. [img]smile.gif[/img]

De hierboven gestelde vragen worden allemaal zo goed als zeker beantwoord in het laatste deel van de verhaallijn. Alleen de identiteit van Hush zelf blijft minimaal in twijfel, maar dat is meer omdat Batman het niet wil geloven dan op basis van de feiten.

En als die identiteit klopt, dan klopt de algemene theorie: in een misdaadverhaal is de dader altijd ??n van de vijf eerst ge?ntroduceerde hoofdpersonages (kortom, exclusief iemand als Alfred). Vond ik wel grappig om te merken toen ik het slot van 'Hush' voor het eerst las.

Inactive Member boomboom's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

volgens Klaasvaak is het <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">spoiler (click to view):</font><hr size="1"><div class="spoiler" id="QM1LAX"> kleigezicht....die vond ik vroeger al gaaf! Ik heb nog zo'n oud nedelrlands nummer waarop hij staat met zo'n viskom op zijn hoofd... </div><hr size="1"></blockquote>

Maar hij neemt HUSH binnenkort mee en dan lees ik het zelf wel...

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Da Boembaboem:
    Ik heb nog zo'n oud nedelrlands nummer waarop hij staat met zo'n viskom op zijn hoofd...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">zucht... 'tis hem niet, dat weet ik wel zeker. Maar met viskom op zijn hoofd? Dacht het niet... noem het nederlandse nummer maar en ik bewijs dat het hem niet is [img]smile.gif[/img]

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

ummm...

ergens in deze range zittie...

Batman CLASSICS: 38, 51, 55, 60, 75, 78, 80, 81, 85, 89, 100, 111, 120, 123, 126

Maar ik heb ze al ingepakt voor de verhuizing [img]frown.gif[/img]

Anyway...ik geloof dat Klaasvaak morgen Hush-2 meeneemt zodat ik het laatste deel al kan lezen!!

CANT WAIT!!

<font color="#cc6600" size="1">[ January 29, 2004 08:55 AM: Message edited by: Da Boembaboem ]</font>

Inactive Member t091030's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Gently:
    zucht... 'tis hem niet, dat weet ik wel zeker. Maar met viskom op zijn hoofd? Dacht het niet... noem het nederlandse nummer maar en ik bewijs dat het hem niet is [img]smile.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Denk dat hij bedoelt tijdens Knights Quest.
    Daar komt Clayface in voor met zo'n plastieken zakje over zijn hoofd.

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

hihihi

nee

ver daarvoor!!!

Was een storyline met volgens mij ook de vriendin van Clayface (of wie ik ook bedoel) en dat loopt allemaal niet zo lekker af [img]graemlins/devil.gif[/img]

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Nou ...heb Hush-finale net gelezen en ik ben onder de indruk!!!

Gewldige tekeningen, geweldige karakters

Alleen was ik teleurgesteld door <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">spoiler (click to view):</font><hr size="1"><div class="spoiler" id="W96NPV">
    a] het feit dat de dokter Hush is en als oude vriend Bruce om zeep wil helpen en zijn ouders zelf dood wilde...vergezcoht

b] het feit dat Seline afdampt omdat Bruce zo duf doet...ze kent hem nu toch wel een beetje? En al die mindgames gaan je heus niet in de koude kleren zitten...trut!!</div><hr size="1"></blockquote>

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Richard? Ehm... is dat niet gespreksstof voor, ik noem maar wat, de Nederlandse Batman 6? Eeek! [img]smile.gif[/img]

Goed dat je even die spoiler plaatste.

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast