<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Voor alle duidelijkheid, ik heb het verhaal nog niet gelezen.Originally posted by Da Boembaboem:
Ik zie nu (heb net issue 5 gescoord) dat jason HUSH is maar wat doet Harvey dan bij Gordon en waarom huppelt iedereen zo mooi met Jason mee en waarom is Jason niet gewoon dood??
De conclusie dat Jason Todd Hush is, is een voorbarige. Zoals je zelf opmerkt was Jason dood. Een dode kan moeilijk zichzelf in een Lazarus pit laten zakken, dus moet er nog iemand achter zitten.
Daarnaast, is de Jason Todd die we hier zien daadwerkelijk Jason Todd? De stof gevonden van de Lazarus pit leidde naar een pas gebruikte put. Gezien 'Jasons' gedaante moeten er na zijn opstanding enige jaren nog zijn geleefd om zo gegroeid te zijn. De pit is dus voor iemand anders gebruikt.
(sheesh... ik ga maar eens detective worden.. heb inmiddels de politie thuis ook al van aanwijzingen voorzien... [img]wink.gif[/img] )
Die iemand die ik hier continue naar voren breng zal blijken Hush te zijn. (tenzij Hush een vervolg krijgt a la Dark Victory om alles nog gecompliceerder te maken)
<font color="#cc6600" size="1">[ January 28, 2004 04:51 PM: Message edited by: Gently ]</font>

Bookmarks